Pomoc oraz zabawa
Witam!
Od dzisiaj chcialbym aby kazdy z Was posiadal 25% jednostek deffensywnych w swojej osadzie. I tak odpowiednio dla rasy deff powinien byc nastepujacy:
rzymianie produkuja pretorian
galowie produkuja falange
germanie prod. 50% oszczepnikow i 50% paladynow
jednoczesnie uprzedzam, ze bede sprawdzal stan wojska - w trosce o Was! tak jak juz wczesniej pisalem najlepiej skupiac jednostki od 3-4 graczy w jednej osadzie i w miare potrzeby przegrupowywac je. proponuje zaprzestac rozbudowywania osady na 2 dni, tak zeby jak najszybciej tego wlasnie deffa wyszkolic. 2 dni to niewiele czasu, a umozliwi nam to obrone przed atakami! z cala pewnoscia kazdy z Was otrzymal taka informacje w travianie. zamieszczam ja rowniez na forum, gdyz jest to sprawa wazna!!
Pozdrawiam, zaaK!
Offline
Chcialbym, zebyscie jeszcze zapoznali sie z taka informacja... wyjasni Wam to po czesci dlaczego macie budowac takie, a nie inne jednostki deffensywne. moze i teraz nie jest to przydatne, ale juz niedlugo bedzie. mam nadzieje, ze dosc zrozumiale jest to napisane ;P jezeli nie to prosze o pytania...
Budynki
Sama populacja też się broni im wyższa tym wieksze straty (1-2 jednostki Smile ). Kluczową rolę przy obronie stanowią jednak:
Rezydencja/Pałac
- niestety nie znalazłem źródeł dokładnie opisujących w jakim stopniu podwyższają obronę.
Sciany:
1.03x dla Rzymian
1.025x dla Galów
1.02x dla Germanów
Co w rezultacie (przy 20lvl ściany) daje
1.8061x dla Rzymian
1.6386x dla Galów
1.4859x dla Germanów
Przykład: masz Mur rzymski na lvl20 i Legionistów w wiosce i
gdyby nie byli przeszloleni w kuźni to ich obrona (np. przeciw konnicy) wynosi 50. Natomiast za takim murem obrona wzrasta do 90,305.
Kuźnia
Każdy update daje 1,5% poprawy obrony.
Bohater
Każdy level może być przeznaczony na bonus do obrony
1lvl = 1%
Dlatego gdyby w wiosce spotkało się kilku bohaterów podczas obrony to warto aby mieli przynajmniej po 1% bonusu do obrony.
Jednostki typowo defensywne.
opisując jednostki defensywne nie mogłem zacząć od innej rasy - ta oto rasa przyduje w taniej obronie.
Galowie:
Falanga(40|50) - najbardziej pożądana jednostka podczas wszelkich akcji defensywnych
Jeździec Druidzki(115|55) - jednostka przeciwpiechotna
Haeduan(50|165) - najsilniejsza jednostka defensywna z wszystkich ras. Co wcale nie oznacza, że najbardziej opłacalna.
Rzymianie:
Legionista(35|50) - przeciw konnicy
Pretorianin(65|35) - przeciw piechocie
Equites Caesaris(80|105) - parametry wysokie, ale apetyt to 4zboża/h co czyni z niej niezbyt taniego obrońcę. Co oczywiście nie umniejsza rangi tej jednostki.
Germanie:
Jest o rasa która bez pomocy innych się nie obroni.
Oszczepnik(35|60) - Przeciw konnicy i bardzo tania jednostka
Paladyn(100|40) - Jednostka przeciw piechocie.
Offline
moze to nie jest najlepszy przyklad, ze deff powinien stac... ale spojrzcie - gdyby 3 osoby zgromadzily w tej osadzie wiecej deffa przeciw piechocie (zalozmy, ze byliby to pretorianie). kazdy po 50 jednostek -> CoorTheBalance odnioslby o wiele wieksze straty i zastanowilby sie, czy zaatakowac 2gi raz. mam nadzieje, ze w koncu Was przekonam do tego i zaczniecie wspolpracowac.
i pamietajcie o murach obronnych!!
Offline
zaaK napisał:
tak jak juz wczesniej pisalem najlepiej skupiac jednostki od 3-4 graczy w jednej osadzie i w miare potrzeby przegrupowywac je. proponuje zaprzestac rozbudowywania osady na 2 dni, tak zeby jak najszybciej tego wlasnie deffa wyszkolic. 2 dni to niewiele czasu, a umozliwi nam to obrone przed atakami! z cala pewnoscia kazdy z Was otrzymal taka informacje w travianie. zamieszczam ja rowniez na forum, gdyz jest to sprawa wazna!!
Pozdrawiam, zaaK!
zaaK, pozwolisz, że się z Tobą nie zgodzę co do skupiania wojsk przez graczy. Uniemożliwia to szybkie przemieszczanie deffa, bo wojska muszą najpierw wrócić do od\sady macierzystej żeby mogły być wysłane w inne miejsce. Deffa stawia się w zależności od sytuacji. Wierz mi, że czasem lepiej puścić dwa ataki rozbijające a deffa zawrócić na atak destrukcyjny. My mamy ten problem, że jesteśmy porozwalani po całej mapie i dzielą nas duuuże odległości. Najsilniejsze są lokalne sojusze.
Offline
lostlast napisał:
zaaK zawsze nas zaskakuje ma glowe na karku
wpisywac tu lub prywatnie wyslajcie mi te dane
oczywiscie osoby nalezace do mego skrzydla sojuszu
Wybacz lostlast ale do puku każdy może się zarejestrować na tym forum nie zamierzam tu pisać o stanie swoich wojsk. Reszcie też nie radzę...
Offline
nie wiem czy wiecie ale jest jakis program do obliczania i zgrywania w czasie offow i deffow, mogloby by to niezle ulatwic gre, wiem ze w innych sojuszach tego uzywaja, niestety nie chcieli mi zdradzic skad go maja, wpisuje sie w nim nazwe graczy, ich wojsko, a on oblicza co do sekundy o ktorej puscic armie, slyszal cos, ktos , kiedys, gdzies na ten temat?
Offline
Yo Kozuna
forum bylo otwarte ale teraz jest zamykane
niebuj sie
bonhartos
znam podobny program ale ten program liczy co innego nie okturej puszcza armie
tylko o aktywnosci gracza wpisujesz jego nik i widzisz ile gni niegral lub czy jest aktywny
ale skasowalem ta linijke jak ja zdobede znowu podam na forum
Offline