Forum sojuszu DoH

Pomoc oraz zabawa

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Gry

Ogłoszenie

Cieszmy sie

#1 2007-10-15 Oct 15 23:48:56

zaaK

Administrator

Zarejestrowany: 2007-10-03
Posty: 55
Punktów :   

Jednostki deff w osadzie.

Witam!
Od dzisiaj chcialbym aby kazdy z Was posiadal 25% jednostek deffensywnych w swojej osadzie. I tak odpowiednio dla rasy deff powinien byc nastepujacy:

rzymianie produkuja pretorian
galowie produkuja falange
germanie prod. 50% oszczepnikow i 50% paladynow

jednoczesnie uprzedzam, ze bede sprawdzal stan wojska - w trosce o Was! tak jak juz wczesniej pisalem najlepiej skupiac jednostki od 3-4 graczy w jednej osadzie i w miare potrzeby przegrupowywac je. proponuje zaprzestac rozbudowywania osady na 2 dni, tak zeby jak najszybciej tego wlasnie deffa wyszkolic. 2 dni to niewiele czasu, a umozliwi nam to obrone przed atakami! z cala pewnoscia kazdy z Was otrzymal taka informacje w travianie. zamieszczam ja rowniez na forum, gdyz jest to sprawa wazna!!
Pozdrawiam, zaaK!


pSychopatia (-66|139)

http://cry.travianteam.com/sig-3-pl-2-pl1_29726.gif

Offline

 

#2 2007-10-16 Oct 16 1:04:18

lostlast

Administrator

8187478
Call me!
Zarejestrowany: 2007-09-16
Posty: 159
Punktów :   

Re: Jednostki deff w osadzie.

zaaK   zawsze nas zaskakuje ma glowe na karku
wpisywac  tu lub prywatnie wyslajcie mi te dane
oczywiscie osoby nalezace do mego skrzydla sojuszu





http://cry.travianteam.com/sig-7-pl-2-pl1_4294.gif


http://cry.travianteam.com/sig-7-pl-2-pl1_4294.gif

[img]

Offline

 

#3 2007-10-17 Oct 17 2:04:04

zaaK

Administrator

Zarejestrowany: 2007-10-03
Posty: 55
Punktów :   

Re: Jednostki deff w osadzie.

Chcialbym, zebyscie jeszcze zapoznali sie z taka informacja... wyjasni Wam to po czesci dlaczego macie budowac takie, a nie inne jednostki deffensywne. moze i teraz nie jest to przydatne, ale juz niedlugo bedzie. mam nadzieje, ze dosc zrozumiale jest to napisane ;P jezeli nie to prosze o pytania...

Budynki
Sama populacja też się broni im wyższa tym wieksze straty (1-2 jednostki Smile ). Kluczową rolę przy obronie stanowią jednak:
Rezydencja/Pałac
- niestety nie znalazłem źródeł dokładnie opisujących w jakim stopniu podwyższają obronę.

Sciany:
1.03x dla Rzymian
1.025x dla Galów
1.02x dla Germanów
Co w rezultacie (przy 20lvl ściany) daje
1.8061x dla Rzymian
1.6386x dla Galów
1.4859x dla Germanów
Przykład: masz Mur rzymski na lvl20 i Legionistów w wiosce i
gdyby nie byli przeszloleni w kuźni to ich obrona (np. przeciw konnicy) wynosi 50. Natomiast za takim murem obrona wzrasta do 90,305.
Kuźnia
Każdy update daje 1,5% poprawy obrony.
Bohater
Każdy level może być przeznaczony na bonus do obrony
1lvl = 1%
Dlatego gdyby w wiosce spotkało się kilku bohaterów podczas obrony to warto aby mieli przynajmniej po 1% bonusu do obrony.


Jednostki typowo defensywne.
opisując jednostki defensywne nie mogłem zacząć od innej rasy - ta oto rasa przyduje w taniej obronie.

Galowie:
Falanga(40|50) - najbardziej pożądana jednostka podczas wszelkich akcji defensywnych
Jeździec Druidzki(115|55) - jednostka przeciwpiechotna
Haeduan(50|165) - najsilniejsza jednostka defensywna z wszystkich ras. Co wcale nie oznacza, że najbardziej opłacalna.

Rzymianie:
Legionista(35|50) - przeciw konnicy
Pretorianin(65|35) - przeciw piechocie
Equites Caesaris(80|105) - parametry wysokie, ale apetyt to 4zboża/h co czyni z niej niezbyt taniego obrońcę. Co oczywiście nie umniejsza rangi tej jednostki.

Germanie:
Jest o rasa która bez pomocy innych się nie obroni.
Oszczepnik(35|60) - Przeciw konnicy i bardzo tania jednostka
Paladyn(100|40) - Jednostka przeciw piechocie.


pSychopatia (-66|139)

http://cry.travianteam.com/sig-3-pl-2-pl1_29726.gif

Offline

 

#4 2007-10-17 Oct 17 17:26:54

zaaK

Administrator

Zarejestrowany: 2007-10-03
Posty: 55
Punktów :   

Re: Jednostki deff w osadzie.

moze to nie jest najlepszy przyklad, ze deff powinien stac... ale spojrzcie - gdyby 3 osoby zgromadzily w tej osadzie wiecej deffa przeciw piechocie (zalozmy, ze byliby to pretorianie). kazdy po 50 jednostek -> CoorTheBalance odnioslby o wiele wieksze straty i zastanowilby sie, czy zaatakowac 2gi raz. mam nadzieje, ze w koncu Was przekonam do tego i zaczniecie wspolpracowac.

http://img84.imageshack.us/img84/505/coorthebalance1gx6.jpg

i pamietajcie o murach obronnych!!


pSychopatia (-66|139)

http://cry.travianteam.com/sig-3-pl-2-pl1_29726.gif

Offline

 

#5 2007-10-17 Oct 17 21:18:04

lostlast

Administrator

8187478
Call me!
Zarejestrowany: 2007-09-16
Posty: 159
Punktów :   

Re: Jednostki deff w osadzie.

zaak skad to wzieles podaj linijke na gg jak mozesz





http://cry.travianteam.com/sig-7-pl-2-pl1_4294.gif


http://cry.travianteam.com/sig-7-pl-2-pl1_4294.gif

[img]

Offline

 

#6 2007-11-12 Nov 12 0:07:39

Yo Kozuna

Zbanowany

Zarejestrowany: 2007-10-15
Posty: 21
Punktów :   

Re: Jednostki deff w osadzie.

zaaK napisał:

tak jak juz wczesniej pisalem najlepiej skupiac jednostki od 3-4 graczy w jednej osadzie i w miare potrzeby przegrupowywac je. proponuje zaprzestac rozbudowywania osady na 2 dni, tak zeby jak najszybciej tego wlasnie deffa wyszkolic. 2 dni to niewiele czasu, a umozliwi nam to obrone przed atakami! z cala pewnoscia kazdy z Was otrzymal taka informacje w travianie. zamieszczam ja rowniez na forum, gdyz jest to sprawa wazna!!
Pozdrawiam, zaaK!

zaaK, pozwolisz, że się z Tobą nie zgodzę co do skupiania wojsk przez graczy. Uniemożliwia to szybkie przemieszczanie deffa, bo wojska muszą najpierw wrócić do od\sady macierzystej żeby mogły być wysłane w inne miejsce. Deffa stawia się w zależności od sytuacji. Wierz mi, że czasem lepiej puścić dwa ataki rozbijające a deffa zawrócić na atak destrukcyjny. My mamy ten problem, że jesteśmy porozwalani po całej mapie i dzielą nas duuuże odległości. Najsilniejsze są lokalne sojusze.

Offline

 

#7 2007-11-12 Nov 12 0:10:12

Yo Kozuna

Zbanowany

Zarejestrowany: 2007-10-15
Posty: 21
Punktów :   

Re: Jednostki deff w osadzie.

lostlast napisał:

zaaK   zawsze nas zaskakuje ma glowe na karku
wpisywac  tu lub prywatnie wyslajcie mi te dane
oczywiscie osoby nalezace do mego skrzydla sojuszu

Wybacz lostlast ale do puku każdy może się zarejestrować na tym forum nie zamierzam tu pisać o stanie swoich wojsk. Reszcie też nie radzę...

Offline

 

#8 2007-11-19 Nov 19 22:36:05

bonhartos

Zbanowany

332341
Zarejestrowany: 2007-10-24
Posty: 3
Punktów :   

Re: Jednostki deff w osadzie.

nie wiem czy wiecie ale jest jakis program do obliczania i zgrywania w czasie offow i deffow, mogloby by to niezle ulatwic gre, wiem ze w innych sojuszach tego uzywaja, niestety nie chcieli mi zdradzic skad go maja, wpisuje sie w nim nazwe graczy, ich wojsko, a on oblicza co do sekundy o ktorej puscic armie, slyszal cos, ktos , kiedys, gdzies na ten temat?

Offline

 

#9 2007-11-20 Nov 20 23:41:46

lostlast

Administrator

8187478
Call me!
Zarejestrowany: 2007-09-16
Posty: 159
Punktów :   

Re: Jednostki deff w osadzie.

Yo Kozuna
forum  bylo otwarte ale teraz jest zamykane
niebuj sie

bonhartos
znam podobny program ale ten program liczy co innego nie okturej puszcza armie
tylko o  aktywnosci gracza  wpisujesz jego nik i widzisz   ile gni niegral  lub czy jest aktywny
ale skasowalem ta linijke  jak ja zdobede znowu podam na  forum


http://cry.travianteam.com/sig-7-pl-2-pl1_4294.gif

[img]

Offline

 
Tutaj możesz wpisać treść, która ma się ukazać w stopce forum.

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.nolivetv.pun.pl www.hooligansots.pun.pl www.kmorhen.pun.pl www.fs2pl.pun.pl www.eternalwinners.pun.pl