Forum sojuszu DoH

Pomoc oraz zabawa

Ogłoszenie

Cieszmy sie

#1 2007-10-23 Oct 23 20:19:38

daimon1

Zbanowany

LImit popa

Proponuję,że jeżeli jakiś gracz nie osiągnie 100 popa do końca tygodnia powinien zostać wydalony z sojuszu.
Przykład:W zeszłym tygodniu zacząłem grać na s9 i obecnie mam prawie 80 popa(bez plusa) i wydaje mi się,że ten warunek jest bardzo łatwy do spełnienia.
Jeżeli nie uda im się,to nie ma co liczyć na takich graczy w przyszłości.

pozdrawiam

 

#2 2007-10-23 Oct 23 21:47:21

lostlast

Administrator

8187478
Call me!
Zarejestrowany: 2007-09-16
Posty: 159
Punktów :   

Re: LImit popa

maz racje ale nieraz  niektuzy gracze sa meczeni poprzes innych
czeba im nieraz dac czas lub  paczec czy ich nikt nieatakuje i nieokrada z surki


http://cry.travianteam.com/sig-7-pl-2-pl1_4294.gif

[img]

Offline

 

#3 2007-10-23 Oct 23 22:09:00

daimon1

Zbanowany

Re: LImit popa

Wystarczy rozbudować kryjówkę i to wystarczy na początek.
Jeżeli zaczną się rozbudowywać(zwłaszcza pola)wtedy będzie można im podsyłać defa,bez obawy,że niepotrzebnie się go straci,
Rozumiem,że wszyscy wiedzą,że jeśli nie ma się z czego utrzymać wojska,to wojsko to przepada.

pozdrawiam

 

#4 2007-10-24 Oct 24 0:51:00

zaaK

Administrator

Zarejestrowany: 2007-10-03
Posty: 55
Punktów :   

Re: LImit popa

daimon mylisz sie!! najwazniejszy jest spichlerz... jezeli bedziesz regularnie podsylal cropa do wioski w ktorej siedzi twoja armia (bo jasne przeciez, ze wysylajac musisz wyzywic sam - tak byloby to prawie nierealne). to pola nie musza byc az tak rozbudowane. ale skoro juz sie wypowiadam to napisze, ze moim zdaniem osoby bedace w sojuszu majace ponizej 100 dalbym czas do konca tygodnia... nawet na przekroczenie progu 110-120... ale mysle, ze ta 100 starczy, ale to max do soboty (w zaleznosci od ilosci popa oczywista). szczescie nie mam tego problemu w DoH-N... ;PP


pSychopatia (-66|139)

http://cry.travianteam.com/sig-3-pl-2-pl1_29726.gif

Offline

 

#5 2007-10-24 Oct 24 12:27:02

md20

Użytkownik

Zarejestrowany: 2007-09-17
Posty: 35
Punktów :   

Re: LImit popa

Jestem za powinniśmy stawiać sobie cele te 100 popa będzie dobrym impulsem dla tych z dołu tabeli na rozbudowie i sprawdzianem ich aktywności jak mają problemy niech piszą pomożemy militarnie i gospodarczo po to tu jesteśmy żeby sobie pomagać

Offline

 

#6 2007-10-24 Oct 24 13:21:36

piosk

Zbanowany

Re: LImit popa

hmm
czy my jesteśmy w tym samym sojuszu ?
przecież najmniejszy pop w naszym sojuszu to :
33.    ja1    128    1

więc o jakiej stówie mówicie
chyba że o 100 do góry - no ale to już by było trudno zrobić trochę

 

#7 2007-10-24 Oct 24 15:26:49

daimon1

Zbanowany

Re: LImit popa

Mówię o ty m w którym jestem.

czyli DoH-S

 

#8 2007-10-24 Oct 24 20:45:12

mikki

Administrator

Skąd: Sokołów
Zarejestrowany: 2007-09-17
Posty: 139
Punktów :   

Re: LImit popa

daimon1 ja tez jestem za tym żeby przyjmować do sojuszu graczy z większą ilością popa....

Offline

 

#9 2007-10-24 Oct 24 21:04:10

h0bbit

Zbanowany

Re: LImit popa

Ilość popa to jedna sprawa, druga to wielkość armii. Aby sojusz był silny musi posiadać silną armię, wg mnie minimalna ilość armii dla danej osady to 40% popa (sam dążę do ponad 60%)., z tego 60% to powinny być jednostki obronne (obecnie jesteśmy słabym sojuszem, także powinniśmy stawiać na obronę). Takie rozłożenie sił pozwoli na bezbolesne wysyłanie wojsk do obrony zagrożonych osad, a także na działania zaczepne wobec agresorów.

 

#10 2007-10-24 Oct 24 23:48:35

daimon1

Zbanowany

Re: LImit popa

Na armie przyjdzie czas,bardziej chodzi mi o aktywność graczy

 

#11 2007-11-12 Nov 12 0:32:31

Yo Kozuna

Zbanowany

Zarejestrowany: 2007-10-15
Posty: 21
Punktów :   

Re: LImit popa

h0bbit napisał:

Ilość popa to jedna sprawa, druga to wielkość armii. Aby sojusz był silny musi posiadać silną armię, wg mnie minimalna ilość armii dla danej osady to 40% popa (sam dążę do ponad 60%)., z tego 60% to powinny być jednostki obronne (obecnie jesteśmy słabym sojuszem, także powinniśmy stawiać na obronę). Takie rozłożenie sił pozwoli na bezbolesne wysyłanie wojsk do obrony zagrożonych osad, a także na działania zaczepne wobec agresorów.

Przepraszam ale to jedyna wypowiedź, z którą się zgadzam w pełni. Idealny układ na początek to 100% popa w jednostkach defensywnych ( nie jest to jednoznaczne bo u Rzymian deff to zarówno pretorianie jak i legioniści).

Offline

 
Tutaj możesz wpisać treść, która ma się ukazać w stopce forum.

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.airrivalspl.pun.pl www.gamesoft.pun.pl www.rkm.pun.pl www.forumwbw.pun.pl www.pokemonmistrz-chimchar.pun.pl