Pomoc oraz zabawa
Zbanowany
Proponuję,że jeżeli jakiś gracz nie osiągnie 100 popa do końca tygodnia powinien zostać wydalony z sojuszu.
Przykład:W zeszłym tygodniu zacząłem grać na s9 i obecnie mam prawie 80 popa(bez plusa) i wydaje mi się,że ten warunek jest bardzo łatwy do spełnienia.
Jeżeli nie uda im się,to nie ma co liczyć na takich graczy w przyszłości.
pozdrawiam
Zbanowany
Wystarczy rozbudować kryjówkę i to wystarczy na początek.
Jeżeli zaczną się rozbudowywać(zwłaszcza pola)wtedy będzie można im podsyłać defa,bez obawy,że niepotrzebnie się go straci,
Rozumiem,że wszyscy wiedzą,że jeśli nie ma się z czego utrzymać wojska,to wojsko to przepada.
pozdrawiam
daimon mylisz sie!! najwazniejszy jest spichlerz... jezeli bedziesz regularnie podsylal cropa do wioski w ktorej siedzi twoja armia (bo jasne przeciez, ze wysylajac musisz wyzywic sam - tak byloby to prawie nierealne). to pola nie musza byc az tak rozbudowane. ale skoro juz sie wypowiadam to napisze, ze moim zdaniem osoby bedace w sojuszu majace ponizej 100 dalbym czas do konca tygodnia... nawet na przekroczenie progu 110-120... ale mysle, ze ta 100 starczy, ale to max do soboty (w zaleznosci od ilosci popa oczywista). szczescie nie mam tego problemu w DoH-N... ;PP
Offline
Jestem za powinniśmy stawiać sobie cele te 100 popa będzie dobrym impulsem dla tych z dołu tabeli na rozbudowie i sprawdzianem ich aktywności jak mają problemy niech piszą pomożemy militarnie i gospodarczo po to tu jesteśmy żeby sobie pomagać
Offline
Zbanowany
hmm
czy my jesteśmy w tym samym sojuszu ?
przecież najmniejszy pop w naszym sojuszu to :
33. ja1 128 1
więc o jakiej stówie mówicie
chyba że o 100 do góry - no ale to już by było trudno zrobić trochę
Zbanowany
Mówię o ty m w którym jestem.
czyli DoH-S
Zbanowany
Ilość popa to jedna sprawa, druga to wielkość armii. Aby sojusz był silny musi posiadać silną armię, wg mnie minimalna ilość armii dla danej osady to 40% popa (sam dążę do ponad 60%)., z tego 60% to powinny być jednostki obronne (obecnie jesteśmy słabym sojuszem, także powinniśmy stawiać na obronę). Takie rozłożenie sił pozwoli na bezbolesne wysyłanie wojsk do obrony zagrożonych osad, a także na działania zaczepne wobec agresorów.
Zbanowany
Na armie przyjdzie czas,bardziej chodzi mi o aktywność graczy
h0bbit napisał:
Ilość popa to jedna sprawa, druga to wielkość armii. Aby sojusz był silny musi posiadać silną armię, wg mnie minimalna ilość armii dla danej osady to 40% popa (sam dążę do ponad 60%)., z tego 60% to powinny być jednostki obronne (obecnie jesteśmy słabym sojuszem, także powinniśmy stawiać na obronę). Takie rozłożenie sił pozwoli na bezbolesne wysyłanie wojsk do obrony zagrożonych osad, a także na działania zaczepne wobec agresorów.
Przepraszam ale to jedyna wypowiedź, z którą się zgadzam w pełni. Idealny układ na początek to 100% popa w jednostkach defensywnych ( nie jest to jednoznaczne bo u Rzymian deff to zarówno pretorianie jak i legioniści).
Offline